Світло — одна з головних переваг сучасних автомобілів преміум-сегменту. Власники BMW і Audi звикли до чіткого пучка, яскравого освітлення та комфорту в нічній поїздці. Але з часом, навіть найкраща оптика вимагає оновлення. У цій статті ми зібрали думки та поради власників, які вже пройшли шлях модернізації фар своїх авто — і тепер знають, які лінзи справді варті уваги.
Попри високий рівень заводських рішень, багато хто стикається з наступним:
Особливо це помітно у моделях з 2010-х, де використовувалися галогенові або старі ксенонові блоки. Власники таких авто шукають рішення без заміни всієї фари.
Серед популярних варіантів — Bi-LED лінзи з якісною оптикою. Саме ці модулі надають нове життя фарі, навіть без заміни скляної лінзи чи рефлектора.
Більшість обирає:
Ми поспілкувались із власниками Audi A6 C7, BMW 5 G30 та іншими. Висновок один: не варто економити на світлі. Якісна лінза змінює все — від вигляду фари до відчуття безпеки на трасі.
“Став Lemarix 303. Результат — як у нової машини. Ідеальна межа, яскраве світло, мінімум нагріву. Поставив сам за вечір.” — Власник BMW G30
Зверніть увагу на такі ознаки:
У таких випадках лінза — найвигідніше рішення. Не обов’язково купувати нову фару, якщо є якісні модулі від перевірених брендів.
Для встановлення лінз у фари Audi та BMW радимо використовувати перехідні рамки, герметик високої температури, а також перевірені лінзи типу LA-101 або Lemarix 303. Подивитися асортимент можна тут: лінзи у фари.
Також читайте більше про farfarlight.com.ua, де є сумісні варіанти саме для вашої марки авто.
Так, у більшості випадків перехідні рамки забезпечують правильну фокусну відстань та кріплення.
Температура 5000–6000K забезпечує біле, яскраве світло з хорошою контрастністю.
Більшість моделей працюють від 30 000 до 50 000 годин.
Так, але варто мати мінімальний досвід роботи з оптикою та інструментами.
Обидва бренди показують відмінну якість. Вибір залежить від бюджету і типу фари.